Service Design – warsztat dla YPI Consulting

Chciałbym serdecznie podziękować uczestnikom warsztatu „Service Design. Czujesz to?”, który przeprowadziłem dla członków YPI Consulting. W szczególności utkwiło mi w pamięci ich zaangażowanie i stworzenie atmosfery zabawy, która sprzyjała rodzeniu się kreatywnych pomysłów.

W czasie warsztatu poruszyliśmy takie zagadnienia jak service design, customer experience, touchpoints oraz zapoznaliśmy się z takimi narzędziami jak persony, storytelling, storyboards i customer journey map.

Tak jak obiecałem udostępniam prezentację, która niech stanie się materiałem przypominającym o poznawanej teorii, zadaniach praktycznych oraz dobrej zabawie: Prezentacja „Service Design. Czujesz to?” [PDF 6MB].

Jeśli ktoś chciałby się podzielić opinią i doświadczeniami, będę bardzo wdzięczny:
info[małpa]kraina.biz albo na stronie wydarzenia.

 

Flickr: @viknanda

 

Ciebie również interesuje tematyka Service Design Thinking?
Zadzwoń
: 600 571 430  lub napisz: info@kraina.biz
i zapytaj o szczegóły.

Paweł Kopyść Opublikowane przez:

Projektant, strateg, konsultant. Projektuje doświadczenia, produkty i usługi cyfrowe. Zdobywał doświadczenie pracując nad systemami CRM i aplikacjami dla linii lotniczych. Obecnie zanurzony w rozwój platformy do projektowania, usprawniania i zarządzania doświadczeniami (XM - Experience Management) w firmie Qualtrics. Fascynat innowacji społecznych oraz roli etyki w nowych technologiach. Dzieli się wiedzą, żeby wspólnymi siłami budować lepszą cywilizację.

Brak możliwości komentowania.