Chciałbym serdecznie podziękować uczestnikom warsztatu „Service Design. Czujesz to?”, który przeprowadziłem dla członków YPI Consulting. W szczególności utkwiło mi w pamięci ich zaangażowanie i stworzenie atmosfery zabawy, która sprzyjała rodzeniu się kreatywnych pomysłów.
W czasie warsztatu poruszyliśmy takie zagadnienia jak service design, customer experience, touchpoints oraz zapoznaliśmy się z takimi narzędziami jak persony, storytelling, storyboards i customer journey map.
Tak jak obiecałem udostępniam prezentację, która niech stanie się materiałem przypominającym o poznawanej teorii, zadaniach praktycznych oraz dobrej zabawie: Prezentacja „Service Design. Czujesz to?” [PDF 6MB].
Jeśli ktoś chciałby się podzielić opinią i doświadczeniami, będę bardzo wdzięczny:
info[małpa]kraina.biz albo na stronie wydarzenia.
Ciebie również interesuje tematyka Service Design Thinking?
Zadzwoń: 600 571 430 lub napisz: info@kraina.biz
i zapytaj o szczegóły.
Brak możliwości komentowania.