Rola witryn internetowych oraz wykorzystywania ich w przedsiębiorstwach znacznie wzrasta wraz z upowszechnieniem się Internetu. Na znaczeniu zatem przybiera jakość witryn internetowych oraz koncepcja ich ciągłego doskonalenia. Usprawnienie witryny powala na skuteczniejszą realizację strategii oraz osiąganie przez przedsiębiorstwo lepszych wyników.
Poznaj wybrane narzędzia i techniki do oceny użyteczności (ang. usability) stron i aplikacji internetowych.
W BIAŁEJ KSIĘDZE „Wybrane metody oceny użyteczności stron i aplikacji internetowych ” zaprezentowane zostały narzędzia i techniki, które mogą być wykorzystywane do analizy stron internetowych i oceny użyteczności.
Każda technika została opisana pod względem metodyki, stosowanych mierników oraz prezentacji wyników. Metody oceny użyteczności zostały dobrane w taki sposób, aby ukazać ich bogactwo i różnorodność. Dokument ten może stanowić kompendium wiedzy na temat technik sztywno opartych na zasadach i teoretycznych regułach, jak i mniej formalnych metodach. Dzięki niniejszej pracy, jej odbiorcy mogą przekonać się o korzyściach wynikających ze stosowania badań użyteczności oraz sposobach ich realizacji.
Występują trudności w jednoznacznym wskazaniu na wyższość jednych technik nad drugimi, dlatego wybrane metody to badania o charakterystyce komplementarnej. W podsumowaniu podjęto próbę zestawienia porównawczego oraz sklasyfikowania prezentowanych metod.
Pobierz Białą Księgę i poznaj:
- po co oceniać strony i aplikacje internetowe
- korzyści płynące z badań użyteczności
- 7 metod oceny użyteczności + 1 extra
- wady i zalety opisywanych technik
- możliwości i przykłady zastosowania
- kiedy i jak przeprowadzać konkretne badanie użyteczności
- TYLKO U NAS: porównanie metod oceny użyteczności
- TYLKO U NAS: macierz metod oceny użyteczności
POBIERZ – WHITE PAPER:
Wybrane metody oceny użyteczności stron i aplikacji internetowych [pdf]
Podziel się dobrem na Twitterze:
#WhitePaper! Wybrane narzędzia i techniki do oceny #usability stron oraz aplikacji webowych: http://t.co/JVIqfdRZ8v ! pic.twitter.com/P4gXnbjTOk
— Paweł Kopyść (@PawelKopysc) maj 9, 2014
.
To nie wszystko – chcesz więcej?
Dopisz się teraz do listy odbiorców, żeby otrzymywać ekskluzywne treści i wartościowe materiały od Krainy Biznesu.