Poznaj przykładowe narzędzia w warsztacie UX-a. Projektowanie user experience nie jest zarezerwowane tylko dla UX Designerów. Skorzystaj z poniższych metod lub narzędzi w swoim zespole.
Na zaproszenie Women in Technology miałem okazję wygłosić prezentację na temat „Narzędzia w warsztacie UXa” podczas wyjątkowego wydarzenia skupiającego środowiska UX/Design/Frontend/Dev, które zarazem inaugurowało współpracę WiT oraz Meet.js. Narzędzia zostały wybrane w taki sposób, aby umożliwiły przejście przez cały proces projektowania zorientowanego na człowieka (Human Centered Design / Service Design Thinking):
- Understand
- Plan
- Design
- Prototype
- Evaluate (and deliver…)
Poznaj, zainspiruj się i wykorzystaj w swojej pracy
Materiały uzupełniające:
- Archetypy zachowań Jungian archetypes
- Przykłady mapowania marki wg archtypów zachowań Jungian Archetypes
- Kampania „Get a Mac”
- Case study z kampanii „Get a Mac”
- Projekt „What If Girls Were Internet Browsers”
- oraz zabawna kreacja lepiej oddająca charakter przeglądarki
- i jeszcze jeden artykuł w temacie jak zdjęcie może oddać charakter przeglądarki internetowej
- Prosta konstrukcja mapy empatii
- Więcej na temat mapy empatii
- Przykładowy moodboard dla persony
- Case study jak tworzone są persony w MailChimp
- Jak przygotować Customer Journey Map
- Przykładowe miniszablony stron do tworzenia sitemap i flowchartów
- Jak przygotować DoGo Map oraz szablony i przykłady
- Wyczerpująca przezentacja na temat Design Studio Method
- Przykładowe narzędzia do prototypowania aplikacji: Axure, Sketch, InVision, Marvell, UXPin, JustInMind, Adobe XD, …
- Wyczerpująca lista wraz z porównaniem narzędzi do zdalnych testów użyteczności
- Przykłady Enterprise Design Language:
PS. Jeżeli spodobała Ci się prezentacja – podziel się dobrem z innymi:
Narzedzia w warsztacie #UX-a do wykorzystania dla każdego: https://t.co/PsDzKvqUrC @WiTPoland @meetjs dzięki za event!
— Paweł Kopyść (@PawelKopysc) June 24, 2016
To nie wszystko – chcesz więcej?
Dopisz się teraz do listy odbiorców, żeby otrzymywać ekskluzywne treści i wartościowe materiały od Krainy Biznesu.
Brak możliwości komentowania.