Service Design – warsztat dla YPI Consulting

Chciałbym serdecznie podziękować uczestnikom warsztatu „Service Design. Czujesz to?”, który przeprowadziłem dla członków YPI Consulting. W szczególności utkwiło mi w pamięci ich zaangażowanie i stworzenie atmosfery zabawy, która sprzyjała rodzeniu się kreatywnych pomysłów.

W czasie warsztatu poruszyliśmy takie zagadnienia jak service design, customer experience, touchpoints oraz zapoznaliśmy się z takimi narzędziami jak persony, storytelling, storyboards i customer journey map.

Tak jak obiecałem udostępniam prezentację, która niech stanie się materiałem przypominającym o poznawanej teorii, zadaniach praktycznych oraz dobrej zabawie: Prezentacja „Service Design. Czujesz to?” [PDF 6MB].

Jeśli ktoś chciałby się podzielić opinią i doświadczeniami, będę bardzo wdzięczny:
info[małpa]kraina.biz albo na stronie wydarzenia.

 

Flickr: @viknanda

 

Ciebie również interesuje tematyka Service Design Thinking?
Zadzwoń
: 600 571 430  lub napisz: info@kraina.biz
i zapytaj o szczegóły.

Skontaktuj się z nami!

Kraina Biznesu
Email: info@kraina.biz
Formularz kontaktowy →

LinkedIn | Facebook | Google+

Najnowsze wpisy

Paweł Kopyść Opublikowane przez:

Paweł Kopyść - UX Designer & Business Consultant.

Brak możliwości komentowania.